Skupina predstavila tému holokaustu prostredníctvom dynamického cvičenia. Požiadali účastníkov, aby vytvorili skupiny na základe rôznych kritérií, ako napríklad obľúbená farba, pohlavie a náboženstvo. Cieľom tohto cvičenia bolo ilustrovať, ako ľudia prirodzene vytvárajú skupiny a môžu zažívať nepohodu alebo predsudky na základe určitých charakteristík. Interaktívna aktivita zapojila účastníkov a pripravila pôdu pre diskusiu o skupinovej dynamike.
Cieľovou skupinou ich vzdelávacieho programu bolo rôznorodé publikum, pravdepodobne študenti alebo jednotlivci v učebnom prostredí. Prezentácia výslovne nešpecifikovala vek ani vzdelanie cieľového publika, ale jej obsah naznačoval, že je vhodná pre účastníkov so základnými znalosťami historických udalostí a ľudského správania.
Program sa sústredil na diskusiu o holokauste so zameraním na konkrétny prípad dievčaťa menom Hana, ktoré utieklo z Rakúska. Skupina povzbudila účastníkov, aby v prípadoch šikanovania alebo diskriminácie zvážili pocity a perspektívy páchateľov aj obetí. Kľúčové posolstvo zdôraznilo dôležitosť rozpoznávania vzorcov správania, pochopenia zložitosti jednotlivcov a podpory rešpektu k identite každého človeka.
Celkovo sa v prezentácii skupiny účinne spojilo interaktívne cvičenie s premyslenou diskusiou o holokauste, šikanovaní a dôležitosti empatie a rešpektu pri pochopení zložitej ľudskej dynamiky.